Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2009 11:04 - Накъде вървим, накъде отиваме ???
Автор: artcafe Категория: Изкуство   
Прочетен: 739 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.03.2009 18:49


imageНие сме съвременни млади хора, които избраха да останат.

Нека ни приемат на сериозно, независимо от политическите ни нагласи, месечните ни доходи, религиозните ни убеждения, етноса ни...

Ако все още не си пораснал и искаш да растеш в собствените си очи, тогава ти си намерил мястото. Ела при нас да се запознаем...

Ние сме весели млади хора, които искаме да прилагаме демокрацията директно, а не чрез подставени лица. Ние вярваме, че сме елит...

Ела при елитните хора на изкуството, за да се отпуснеш и потопиш в неговото усещане- провокацията, концепциите, нестандартното мислене, всичко наречено МОДЕРНО...

БЪДИ МОДЕРЕН!!!


Тагове:   накъде,   отиваме,


Гласувай:
0



1. artcafe - не съм загубил кураж. дори напро...
15.03.2009 18:30
не съм загубил кураж. дори напротив. сега строим нашето място- в град забравен от бога, от властта, от естествените миграционни процеси, от младите хора. говоря за Добрич. правим център за култура и дебат, за изява на мислите, за модерно мислене, за учене на демокрация... всички говорят за елитите, за тяхната смяна... неотдавна слушах един социолог, който преподава и в СУ. според него най-тревожното е, че няма млади читави хора, които да се занимават с политика. и на мен са ми предлагали доста пъти, от доста места, но аз не съм политик. искам да събудя участието сред младите хора, да ги подтикна да бъдат активни- това е демокрацията, а не изборите през 4 години и поредното разочарование... а това си е живо геройство... споделям идеята си с хората от властта- и с управляващи , и с опозицията... обаче виждам само недоумение какво правя тук, защо не емигрирам...и все пак намирам смисъл:) след 6 години студентство и 4 кампании за избори стигам до извода, че от политиката чист не се излиза, но и не се влиза чист... така,че моралната чистота на обществото остава само гласността и демокрацията... така както аз я разбирам- да събуждам интерес , да провокирам, да дразня властта, когато не работи... в момента модерното изкуство по света е толкова политически обвързано, че няма накъде... обаче у нас артистите не знаят кой е председател на народното събрание... казвам го образно... преди 2 год бяхме с група художници на биеналето във Венеция... бях поразен колко са ангажирани световните имена в изкуството с политическата атмосфера и ужасен колко нашите художници са индифирентни към това- до степен да отричат това, което не разбират... толкова за елитите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: artcafe
Категория: Изкуство
Прочетен: 17536
Постинги: 8
Коментари: 4
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930